Špeciálny pedagóg – psychopéd, tréner Sindelar
Vzdelanie
2011 | UNIVERZITA KOMENSKÉHO v BRATISLAVE – Pedagogická fakulta, Katedra špeciálnej pedagogiky – štátna rigorózna skúška, titul – PaedDr. (Doktor pedagogiky) |
2007 | Univerzita KOMENSKÉHO v BRATISLAVE, špecializácia: PEDAGOGIKA MENTÁLNE POSTIHNUTÝCH |
2006 | Metodicko-pedagogické centrum v Prešove, Osvedčenie o I. kvalifikačnej skúške |
2004 | Univerzita Konštantína FILOZOFA V NITRE, odbor PEDAGOGIKA, titul Magister (Mgr.) |
2002 | Univerzita Mateja BELA v BANSKEJ BYSTRICI, odbor PEDAGOGIKA, titul Bakalár (Bc.) |
Ďalšie vzdelávanie, kurzy a školenia
2022 | Skríning a diagnostika autizmu ACVA Prof. MUDr. Daniela Ostatníková, PhD. Lekarská fakulta Bratislava |
2022 | dyslexia, dysortografia – praktické cvičenia Mgr. Zuzuna Gaherová, |
2022 | diagnostický kurz ADOS - 2 pozorovacia škála na diagnostiku autizmu – druhá verzia. MUDr. Aneta Kubranská, PhD. |
2021 | Ako na dyskalkúliu, napráva – korekcia , Mgr. Zuzuna Gaberová, Žilina. |
2021 | DISMAS – štruktúra matematických schopností - Pavel Traspe, Ivana Skalková, Monika Pavelová, Nitra. |
2021 | Osvedčenie o absolvovaní informačního seminára. Prístupnosť akademického prostredia pre študentov so špecifickými potřebami. UK Bratislava, Centrum podpory študentov so špecifickými potřebami UK. PaedDr. Elena Mendelová, CSc. |
2021 | Osvedčenie o absolvovaní – webinár – Co musí fungovat, aby bylo díte ve škole úspešné. Mgr. Stanislava Emmerlingová |
2020 | Osvedčenie o absolvovaní školenia – HRV biofeedback a možnosti jeho využitia. Banská Bystrica |
2020 | Osvedčenie o absolvovaní webinára – Supervízia. Deficity čiastkových funkcií ako príčina porúch učenia, koncentrácie a správania. Bratislava |
2019 - 2020 | Inovačné vzdelávanie. Osvedčenie o ukončení akreditovaného vzdelávacieho programu ďalšieho vzdelávania. Kontinuálne vzdelávanie – Aktuálne prístupy v starostlivosti o klientov s poruchou autistického spektra Prešov |
2019 | Tvorba a realizácia IVP, prípadové konzultácie, skríningový nástroj čitateľskej gramotnosti. VÚDPaP Bratislava |
2019 | Deti so ŠVVP v materskej škole. VÚDPaP Bratislava |
2019 | MABEL – MULTIJAZYKOVÁ batéria testov čítania, písania a ich prediktorov, č.SKP VA2019106. Fakulta psychol., Paneurópska vysoká škola, Dr. M. Caravolas, prof. M. Mikulajová, CSc. Bratislava |
2019 | Virtuálno-realitné technológie súčasnosti a vzdelávanie osôb s viacnásobným postihnutím. Dc. Ing. Branislav Sobota, PhD., PaedDr. Mgr. Darina Petríková, PhD. TU Košice |
2019 | Krakowska metóda čítania. Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania. Prof. dr hab. Jagoda Cieszynska. Krakow |
2018 | Techniky artefiletiky pre rozvoj grafomotoriky. Bratislava. Lektor Mgr. Bronislava Plešková |
2018 | Reflexné umelecké terapie na Slovensku a význam ich supervízie. Odborný garant: Prof. PaedDr. Jaroslava Anna Šicková – Fabrici, akad. Sculptor, PhD. |
2017 | Korekčný program Mirabilis pre žiakov so ŠVVP na I. stupni ZŠ |
2016 | TABLEXIA nápravy dyslexie pre žiakov na II. stupni ZŠ: Tréning kognitívnych schopností. Prešov. Lektorky: Jana Černá, Andrea Šičková |
2016 | Komunikácia detí s autizmom I. II. III. Prešov. Lektorka: Mgr. Lívia Michnovičová, špeciálna pedagogička |
2016 | Aplikovaná behaviorálna analýza (ABA) pre sociálnu inklúziu detí so špeciálnymi výchovno-vzdelávacimi potrebami (SVVP). PU Prešov |
2016 | „Tréning fonematického uvedomovania podľa D.B. EĽKONINA “ grafémová etapa, Bratislava. Lektorky: Prof. PhDr. Marína Mikulajová, CSc. PaedDr. Zita Sumegiová |
2015 | Osvedčenie. Odborný kurz ďalšieho vzdelávania „ Ja na to mám“, Doc. PaedDr. Erik Žovinec, PhD. lektor. Hlohovec AVC v spolupráci s Katedrou ped. PF UKF v Nitre, Dys Centrum Praha |
2015 | Osvedčenie. Základný kurz Hejného vyučovacej metódy v matematike. Indícia, n. o. Bratislava |
2015 | Vývin a stimulácia zraku od narodenia do 6 rokov veku |
2014 | Splývavé čítanie – metodika SFUMATO 2. časť Košice |
2014 | Poruchy učenia ako edukačný fenomén – odborná konferencia Bratislava |
2014 | Poruchy učenia v kontexte špeciálno-pedagogického poradenstva – odborný seminár |
2013 | Deficity dielčích funkcií ako príčina porúch učenia, dyskalkúlie a správania Modul 5. Terapia – supervízia. Odborný seminár – Bratislava, lektorka Mgr. Petra Arslan Šinková v spolupráci s Dr. Sindelar Psychoedukacion GmbH Wien. |
2013 | CERTIFIKÁT o ukončení vzdelávania Diagnostika a terapia deficitov dielčich funkcií, odborné vedenie a garant vzdelávaniaUniv. Doz. Dr. Brigitte Sindelar. |
2013 | CERTIFIKÁT odborného kurzu KUPREV – stupeň Junior, primárne preventívny program pre deti od štyroch do osem rokov, pod odborným garantom MUDr. Alžbeta Kubištová, Bratislava. Číslo certifikátu KV1 – 139. |
2013 | CERTIFIKÁT odborného kurzu KUPOZ – stupeň Junior, program pre rozvoj pozornosti pre deti od osem rokov, pod odborným garantom MUDr. Alžbeta Kubištová, Bratislava. Číslo certifikátu KZ1 – 204. |
2012 | Deficity dielčích funkcií ako príčina porúch učenia a správania Modul 4. Diagnostika a zostavenie tréningového plánu . Odborný seminár – Bratislava, lektorka Mgr. Petra Arslan Šimková v spolupráci s Dr. Sindelar Psychoedukation GmbH Wien. |
2012 | Deficity dielčích funkcií ako príčina porúch učenia a správania Modul 3. Diagnostika a zostavenie tréningového plánu . Odborný seminár – Bratislava, lektorka Mgr. Petra Arslan Šimková v spolupráci s Dr. Sindelar Psychoedukation GmbH Wien. |
2011 | Deficity dielčích funkcií ako príčina porúch učenia a správania Modul 2. Centrum Dr. Sindelar – Schmunzelclub Bratislava v spolupráci s Dr. Sindelar Psychoedukation GmbH Wien |
2011 | certifikát z kurzu „INTENZÍVNA INTERAKCIA“ pod vedením Grahama Firtha z Veľkej Británie |
2011 | Bezbariérové navrhovanie školských zariadení. CEDA – Výskumné a školiace centrum bezbariérového navrhovania, Fakulta Architektúry – Slovenská technická univerzita v Bratislave. . OSVEDČENIE |
máj 2011 | Dôsledky zdravotného postihnutia na duchovný rast detí a mládeže. Integrované vzdelávanie detí so zdravotným postihnutím) Ústredie slovenskej kresťanskej inteligencie Bratislava pod vedením Prof. Jozef Tiňo, DrSc. a MUDr. Mária Orgonášová PhD. |
2011 | Rozvoj čitateľského porozumenia u žiakov s poruchami čítania – projekt Spolučítanka – odborný kurz pod vedením lektora PaedDr. Erika Žovinca PhD. Kurz bol realizovaný v spolupráci PF UKF NITRA, LIBRA n. o. ASOCIÁCIOU ŠPECIÁLNYCH PEDAGÓGOV ŠKÔL A PORADNÍ |
2010 | Deficity čiastkových funkcii – Diagnostika a terapia. Bratislava, Univerzita Komenského. Pedagogická fakulta – katedra špeciálnej pedagogiky a centrum Dr. B. Sindelar |
2010 | Metoda Instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina FIE – základný I. Celoživotné vzdelávanie. Osvedčenie. Praha |
2010 | Tréning fonematického uvedomovania podľa D. B. EĽKONINA, Košice |
2009 | Centrum vzdelávania, poradenstva a komunikácie Trnava, AUTIZMUS II |
2009 | Seminár k uľahčovanej komunikácii UK 1 Poprad |
2009 | Stimulačné programy pre klientov s ťažkým a viacnásobným postihnutím ANNWIN – Centrum na podporu a rozvoj ľudského potenciálu Banská Bystrica |
2009 | Metoda Instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina I. Celoživotné vzdelávanie. Osvedčenie. KARLOVA UNIVERZITA V PRAHE, Pedagogická fakulta |
2008 | Špecializované poradenské a edukačné centrum v oblasti psychológie a špeciálnej pedagogiky Hlohovec Stimulačný program pre predškolské zariadenia „Cez rozprávku do školy“ |
2008 | Centrum vzdelávania, poradenstva a komunikácie Trnava, AUTIZMUS I |
2007 | Metodicko-pedagogické centrum v Prešove, Dištančné vzdelávanie pedagogických zamestnancov v oblasti prevencie závislosti |
2007 | Metodicko-pedagogické centrum v Prešove Koordinátor prevencie závislosti a iných patologických javov v podmienkach školy a školských zariadení |
Členstvo
- členstvo v Asociácii špeciálnych pedagógov škôl a poradenských zariadení
Prax
- špeciálnopedagogická prax – 24 rokov